Publicaties

Faciliteren van een onderzoekende houding bij Lesson Study-teams

de Vries, S. & Uffen, I. (2018). Faciliteren van een onderzoekende houding bij Lesson
Study-teams. Tijdschrift voor Begeleidingskunde. Download hier de pdf

Lesson Study: effectief en bruikbaar in het Nederlandse onderwijs?

de Vries, S., Roorda, G., & van Veen, K. (2017). Lesson Study: effectief en bruikbaar in het Nederlandse onderwijs? NRO case report. Download hier de pdf.

Een Lesson Study team als een professionele leergemeenschap

Goei, S.L., Verhoef, N.C., de Vries, S., Van Vugt, F., & Coenders, G.G.M. (2015). Een Lesson Study team als een professionele leergemeenschap. Tijdschrift voor Lerarenopleiders, 36(4), 83-90.

Lesson Study: een praktische gids voor het onderwijs

de Vries, S., Verhoef, N., & Goei, S.L. (2016). Antwerpen: Garant-Uitgevers NV. Meer informatie


Overige publicaties

Er is een overzicht van de overige praktijk- en onderzoekspublicaties.